پرش به


تصویر

شرکت Moz تلاش می کند MOZ local خود را با قابلیت های جدید قوی تر کند


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1 reza578942

reza578942

    عضو جدید

  • عضو سایت
  • ستاره
  • 1 ارسال

ارسالی 1395/09/18 ساعت 20:03

همانطور که می دانید ماز لوکال(Moz local )تلاش می کند لیستی از کسب وکارها را در سایت ها، اپلیکیشن ها، دایرکتوری ها و غیره ایجاد و نگهداری نماید. این موضوع به  نشان دادن کسب وکارها در جستجوی محلی کمک فراوانی خواهد کرد. Moz local یک قابلیت منحصر به فرد محسوب می شود زیرا می تواند کسب وکارها، سازمان ها و آژانس های متعددی را در کنار همدیگر جمع کند. به همین خاطر شرکت Moz تلاش کرده است قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به Moz local خود بیفزاید. این شرکت پیشنهادات moz local را بهبود بخشیده است و قابلیت ها و اتوماسیون جدیدی به آن افزوده است. به گفته خود شرکت چنین قابلیت هایی  همیشه مورد درخواست کاربران و جامعه سئوی محلی  بوده است.   شرکت ماز( Moz )بیان می کند مکالمات و گفتگوهای متعددی با مشتریان، سازمان ها و شرکای تجاری خود داشته است. قابلیت های جدید می تواند جریان کاری را بهبود ببخشد و سرعت انجام کارها را بیشتر کند. این قابلیت ها شامل موارد زیر است:

  • همگام سازی گوگل مای بیزینس(Google My Business sync): در این قابلیت لیست موجود در Moz local به طور خودکار با GMB همگام سازی می شود. کاربران می توانند تغییرات و به روز رسانی ها را به طور مستقیم از طریق داشبورد Moz خود انجام دهند.
  • هشدار لیست و فهرست نویسی: اگر برخی از اطلاعات دوباره نوشته شود می توان آن را مدیریت کرد. اگر اطلاعات تغییر پیدا کند نیز هشداری برای کاربر ارسال می شود.
  • نظارت و مدیریت بر روی اعتبار: مانیتورینگ و نظارت جدیدی بر روی بررسی های انجام شده در گوگل ایجاد شده است. این قابلیت باعث می شود عملکرد سایت هایی همچون Foursquare، Yelp و سایر موارد بهبود یابد. بررسی های جدید نیز به محض انتشار در داشبورد Moz در دسترس خواهد بود. همچنین کاربران می توانند به بررسی های انجام شده در گوگل نیز پاسخ دهند.
  • توزیع گسترده تر: داده های جدید فراهم شده به منابع فعلی افزوده شده است. این منابع توزیعی جدید شامل Hotfrog، Apple Maps، HERE، TomTom و Navmii است.
  • معیارهای سئو برای رتبه بندی طبیعی بهبود یافته است.

یکی از قابلیت های جذابی که به  ماز لوکال(Moz local )افزوده شده است فید فعالیت است که به سازمان و بازاریابان نشان می دهد سیستم در حال فعالیت و کار است. این موضوع یکی از چالش برانگیزترین مسائل در سئوست. مدیریت اعتبار گسترده نیز به آن افزوده شده است. همانطور که می دانید بررسی های انجام شده در گوگل و نمراتی که افراد به یک موضوع خاص می دهند به یک فاکتور جدید در  رتبه بندی گوگل تبدیل شده است. به همین خاطر داشتن شهرت و اعتبار کافی در میان مخاطبان می تواند رتبه بندی سایت  یا وبلاگ را افزایش دهد. با اینحال، بیشتر رقبای شرکت Moz در حال افزودن محصولات جدیدی هستند تا بتوانند از این قابلیت به خوبی استفاده کنند. بیشتر افراد بر این باورند که این قابلیت های افزوده شده در سایت های دیگری نیز وجود دارد اما شرکت Moz  معتقد است با وجود متخصصان محلی سئو این ابزارهای جدید  می توانند محصول فوق العاده ای ایجاد کنند که از سایر محصولات موجود در بازار متمایز است. این شرکت بیان کرده است که استفاده از نرم افزار موجود  توانسته است نمرات مشتریان را تا ۲۰  درصد افزایش دهد و قابلیت دیده شدن و دسترسی افراد به سایت کسب وکارها را بیشتر نماید.

Moz local بهبود یافته و جدید می تواند در خدمت کسب وکارهای کوچک، سازمان ها و بازار جهانی باشد.  همچنین این قابلیت در سه سطح essential، professional و premium روانه بازار شده است که محدوده قیمت آن ها از ۹ تا ۲۱ دلار در ماه متغیر است.

منبع :پایگاه دانش یزد سرور


  • 0


0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی