پرش به


تصویر

عدم قانون کپی رایت و بسته شدن سایت


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
21 پاسخ برای این موضوع

#21 Adel2020

Adel2020

    عضو جدید

  • عضو سایت
  • ستاره
  • 3 ارسال

ارسالی 1395/09/07 ساعت 14:19

روشی که در بالا توضیح داده شده روتست نکردم ؛ اما با توجه به تجربه میگم که این روش رو انجام ندید ، چون تو این روش پیشوند دیتالایف رو تغییر میدید که میتونه مشکلات زیادی رو براتون بوجود بیاره

 

مثلا تو نصب ماژول ها و ... یا ممکمه بعضی فایل ها رو جا بندازید اون موقع دردسر زیادی دارید تا بتونید مشکل رو پیدا کنید

یا بعها تغییراتی رو در سایت اعمال میکنید و ممکنه فراموش کنید که پیشوند تغییر کرده ؛ اونوقت نمیدونید مشکلتون کجاست.

 

ممنون بابت راهنمایی. شما درست میگید. ارزش دردسر نداره.


  • 0

#22 Saher

Saher

    عضو سایت

  • عضو سایت
  • ستارهستاره
  • 40 ارسال

ارسالی 1395/09/07 ساعت 16:37

این روشی که گفتنند من باب صرفاً جهت اطلاع عرض می‌کنم ! روشی کاربردی نیست !! چون این variable جاوا اسکریپت هیچ گونه تأثیری نخواهد داشت!

چندتا توصیه نهایی من می‌کنم و این تاپیک را در صورت تمایل ببندید :

 

۱- در ابتدا به ساکن از هاست در ایران استفاده کنید !

۲- در صورتی که از هاستی در خارج از ایران استفاده می‌کنید مطمئن شوید که جز محدود هاست‌های مشکل دار نیستند طی ایمیل یا تیکتی مطمئن شوید! sofnews media روسی (گرچه من بعید می‌دانم اجازه نامه معتبری داشته باشند) گاهاً ایمیلی به هاستینگ‌ها ارسال می‌کنند و واقعاً تهدیدشان تا چه حد جدی هست اطلاعی ندارم. اما ازین مطمئن هستم که اگر من هم شرکت خارجی داشتم و برای هاستینگ خاصی ایمیل ارسال کنم آنها بدون پیگیری که این تهدید تا چه اندازه جدی است هاست را suspend می‌کنند.

۳- در انتها برای خیال راحتی هرچه تمام تر فایل print.tpl را ویرایش کنید و عبارت datalife engine را از آن حذف کنید و مطمئن شوید با این عبارت جست و جو نمی‌شوید (در گوگل) و تنها لینک نام  فارسی آن را نگاه در فوتر سایتتان ( و در کل پنل ادمین ) به جهت حمایت از دیتالایف انجین پارسی نگاه دارید)

۴- و راه حل توصیه شده من برای سایر موارد امنیتی و کسانی که سایت تقریبا شخصی و غیر شرکتی دارند و از ssl یا امکانات مشابه استفاده نمی‌کنند استفاده از سرویس hide dns مانند cloudflare که آقای یکتا آموزش گذاشتند ... البته go daddy و هر چیز دیگری که شما تمایل دارید تا حدی هویت خودتان را مخفی نگاه دارید توصیه می‌شه... البته هر چه روش آخر بیشتر مربوط به افرادی است که مشکلات دیگری را علاوه بر مشکل کپی رایت حس می‌کنند از جمله حملات ddos و سو استفاده از اطلاعات whois شما (البته من در cloudflare سرویس whois protection ندیدم) به هرجهت برای رفع مشکل کپی رایت (!) که مشکل خاصی نیست راه حل آخر سرویس hide dns هست + در برخی موارد whois protection ...


  • 1

Saher - ادمین سابق دیتالایف ... کمی از مشغله فارق شدم، به زودی شاهد فعالیت‌های من باشید (تعداد زیادی کتابخانه، ماژول - مد و ویرایش‌های ضروری منتشر نکرده دارم که در حال گسترش آن‌ها هستم).

 

I was here since dle 8.2 ... http://www.datalifeengine.ir/blog/versions/942-datalife-engine-v8.2.html



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی