سلام
می خواستم نظر تیم مدیریت دیتالایف انجین فارسی رو در مورد راه اندازی بخشی با عنوان پشتیبان ویژه بدونم؟
عملکرد و فعالیت این مورد به این صورت هست که دوستانی که تمایل دارن، از پشتیبانی ویژه برخوردار بشن با پرداخت مبلغی، از مزیت برخوردار بشن تا اگه یه موقعی سایتشون به مشکل خورد سریعتر بتونن برطرف کنن. لازم به ذکر هست که پشتیبانی توسط تیم مدیریت دیتالایف انجین یا افرادی که توسط تیم مدیرت دیتالایف انجین تایید بشن، انجام می شه.
پشتیبانی ویژه
آغاز شده توسط
p30mania
, 1392/07/02 ساعت 22:55
7 پاسخ برای این موضوع
#4
ارسالی 1392/07/20 ساعت 14:12
p30mania,
با سلام
با نهایت احترام ولی من خیلی جالب نمی دونم
آخه ما تعریف مشخصی از پشتیبانی ویژه نداریم!
اگر منظورتون موارد کوچک و راهنمایی و سوالات کم هزینه است که این انجمن سالیانی هست که داره به صورت رایگان به کاربراش سرویس میده اما
اگر منظور شما از پشتیبانی ویژه نوشتن ماژول و طراحی قالب و سوالاتی که باعث تغییر زیادی در هسته سیستم باید بشه هست،بهترین مکان برای این موارد همون بازارچه و فروشگاه است
با سلام
با نهایت احترام ولی من خیلی جالب نمی دونم
آخه ما تعریف مشخصی از پشتیبانی ویژه نداریم!
اگر منظورتون موارد کوچک و راهنمایی و سوالات کم هزینه است که این انجمن سالیانی هست که داره به صورت رایگان به کاربراش سرویس میده اما
اگر منظور شما از پشتیبانی ویژه نوشتن ماژول و طراحی قالب و سوالاتی که باعث تغییر زیادی در هسته سیستم باید بشه هست،بهترین مکان برای این موارد همون بازارچه و فروشگاه است
#5
ارسالی 1392/07/20 ساعت 20:18
senator_x,
نه، نوشتن ماژول و اینجور چیزها که اصلا ربطی به پشتیبانی نداره، اونا امکانات اضافه هست
پشتیبانی ویژه منظورم این هست که اگه یه مشکلی پیش اومد به جای اینکه بیاییم تاپیک بزنیم و بگیم این مشکل پیش اومده، بعد از پیگیری که ممکن هست طولانی بشه و جوابی داده بشه که نیاز به آزمون و خطا باشه، همون اول کسی که مسئول پشتیبانی هست خودش بیاد سایت رو چک کنه و مشکل رو شخصا برطرف کنه
نه، نوشتن ماژول و اینجور چیزها که اصلا ربطی به پشتیبانی نداره، اونا امکانات اضافه هست
پشتیبانی ویژه منظورم این هست که اگه یه مشکلی پیش اومد به جای اینکه بیاییم تاپیک بزنیم و بگیم این مشکل پیش اومده، بعد از پیگیری که ممکن هست طولانی بشه و جوابی داده بشه که نیاز به آزمون و خطا باشه، همون اول کسی که مسئول پشتیبانی هست خودش بیاد سایت رو چک کنه و مشکل رو شخصا برطرف کنه
#6
ارسالی 1392/07/20 ساعت 22:51
این در صورتی می تونه مفید باشه که خود همون فرد هم سیستم رو نصب کرده باشه، هم ماژول ها رو نصب کرده باشه، کدهارو دست کاری کرده باشه یا هر تنظیم دیگری که قبلا صورت گرفته باشه رو خود همون فرد تنظیم کرده باشه که کلا در جریان باشه
چه کاریه خودتون انجام بدین دیگه، سوالات عمومی رو هم که اینجا خیلی سریع جواب میدن
هر نوع سفارشی رو هم بخواین دوستان هستن که طراحی کنن، به نظرم امکانیه که فقط جنبه تبلیغاتی خواهد داشت
چه کاریه خودتون انجام بدین دیگه، سوالات عمومی رو هم که اینجا خیلی سریع جواب میدن
هر نوع سفارشی رو هم بخواین دوستان هستن که طراحی کنن، به نظرم امکانیه که فقط جنبه تبلیغاتی خواهد داشت
#7
ارسالی 1392/07/20 ساعت 22:53
نقل قول: p30mania
نه، نوشتن ماژول و اینجور چیزها که اصلا ربطی به پشتیبانی نداره، اونا امکانات اضافه هست
پشتیبانی ویژه منظورم این هست که اگه یه مشکلی پیش اومد به جای اینکه بیاییم تاپیک بزنیم و بگیم این مشکل پیش اومده، بعد از پیگیری که ممکن هست طولانی بشه و جوابی داده بشه که نیاز به آزمون و خطا باشه، همون اول کسی که مسئول پشتیبانی هست خودش بیاد سایت رو چک کنه و مشکل رو شخصا برطرف کنه
پشتیبانی ویژه منظورم این هست که اگه یه مشکلی پیش اومد به جای اینکه بیاییم تاپیک بزنیم و بگیم این مشکل پیش اومده، بعد از پیگیری که ممکن هست طولانی بشه و جوابی داده بشه که نیاز به آزمون و خطا باشه، همون اول کسی که مسئول پشتیبانی هست خودش بیاد سایت رو چک کنه و مشکل رو شخصا برطرف کنه
این روش پشتیبانی بسیار مرسوم هستش. اما نه با ماهی 10-20 هزار تومن. تا زمانی که وب فارسی به صورت سنتی فعالیت میکنه و کاربر ها (بلانسبت شماها و برخی ها) تصور میکنند توی وب همه چیز مفت و مجانی هستش، بهتره قید این مدل پشتیبانی ها زده بشه. نکته بعدی اینکه 99 درصد وبسایت های ایرانی مثل علف هرز بوجود میان، بعد صاحب سایت حاضر نیست هزار تومن بیشتر پول بده سرور درست حسابی بگیره، اونوقت انتظار دارید ماهیانه پول برای پشتیبانی ویژه بدن؟ در نتیجه وقتی کل سیستم و عملکرد وب فارسی، به صورت آماتور و سنتی پیش رفته تا امروز، هیچ نیازی به اینجور پشتیبانی ها توی ایران نیستش.
در نتیجه، شخصا کاملا مخالف هستم. این نظر شخصی من بود.
پ.ن: برای اینجور پشتیبانی ها، کاربر میبایست به صورت مداوم و ماهیانه هزینه ساپورت رو پرداخت بکنه و نه اینکه وقتی به مشکل برخورد بیاد یک پولی بده مشکل برطرف بشه.
1 کاربر در حال خواندن این موضوع است
0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی