پرش به


تصویر

ساحل همیشه شلوغ لائم سینگ پوکت تایلند


بدون پاسخ

#1 roozfreight

roozfreight

    عضو جدید

  • عضو سایت
  • ستاره
  • 3 ارسال

ارسالی 1396/04/04 ساعت 19:54

ساحل همیشه شلوغ لائم سینگ پوکت 

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D9%87%D9%85%DB
در تور پوکت

این ساحل زیبا در جزایر غربی شهر پوکت واقع شده است . برای هر بیینده این مکان شگفت انگیز می باشد . این ساحل زیبا در شمال پاتونگ قرار گرفته است . هنگامی که از دور به این ساحل نگاه می کنید ، شادی و  نشاط عجیبی در ان می بینید . هر فردی برای خود در لب ساحل مشغول انجام کاری می باشد . درختان تنومند به فاصله چند متر از کنار ساحل سر برافراشته شده اند . هر آنچه از زیبایی برای یک منطقه می تواند در نظر گرفت ، در ساحل لائم سینگ یافت می شود . در این محل نباید به هیچ وجه عکس گرفتن را فراموش کنید . شما باید لحظه به لحظه آن را به ثبت برسانید تا بتوانید از آن خاطرات واضح و روشنی را به یادگار داشته باشید . این ساحل از جمله ساحل های کوچک پوکت می باشد .
در جزایر غربی پوکت می‌توانید به سراغ لائم سینگ بروید، این ساحل در شمال پاتونگ قرار گرفته است و قطعا قطعه‌ای از بهشت است كه در زمین جا مانده است. ساحل «آواز شیر»، خلیجی است کوچک و منحنی شکل بین سواحل کامالا و سورین با پرتگاه‌های سخت در صخره‌های پوشیده از درخت که جزو زیباترین جاذبه‌های پوکت به شمار می‌آید. این ساحل زیبا که طولی برابر با ۱۵۰ متر دارد با درختان نخل احاطه شده است. به دلیل کوچک بودنش، این ساحل در فصول توریستی شلوغ می‌شود اما در فصل‌هایی که تعدد مسافر کمتر است بسیار خلوت و کاملا ایده آل است.

در فصل توریست این مکان پر از گردشگر خواهد شد و سر وصدای عجیبی در این مکان بلند می شود اما در سایر زمان ها این مکان کمی خلوتر می شود و به منطقه ای ایده آل برای گردشگری و توریستی تبدیل می شود . اگر اهل هیجان فراوان می باشید می توانید در این ساحل به کار های مهیجی روی بیاورید . جت سواری می تواند یکی از کار های لذت بخش در این ساحل باشد . اگر از آب نمی ترسید و هراسی از آن ندارید می توانید لباس غواصی بپوشید و به دنیای زیر آب سفر کنید . در این مکان می توانید انواع ماهی ها و گونه های مختلف از مرجان ها را مشاهده کنید . می توانید تجهیزات آماده کنید و به درون جنگل های پشت سرتان بروید و کمی در آن جا ماجراجویی کنید . تور پوکت برای همه نوع افراد تفریح و سرگرمی دارد . شما کسی را پیدا نمی کنید که از این تور خسته شده باشد . بسیاری از توریستان بارها به این مکان سفر کرده تا بتوانند باری دیگر هیجانات قبلی خود را در این مکان تکرار کنند .
خرید هاست


  • 0



ارسال پاسخ



  

0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی