Jump to content

  •         

Photo

چگونه از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم؟


#1 maryambod

maryambod

    عضو جدید

  • عضو سایت
  • Pip
  • 7 posts

1396/08/29 ساعت 14:17

تبلیغات کلیکی یک روش تبلیغات آنلاین است که اولین بار توسط گوگل اجرا شد. تبلیغات در گوگل بزرگترین و وسیع‌ترین شبکه تبلیغاتی آنلاین در جهان است. میلیون‌ها کسب‌و‌کار برای افزودن تعداد مشتریان و رشد تجارت خود از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

تبلیغ‌کنندگانی که از گوگل ادوردز استفاده می‌کنند، دو دسته از کاربران شبکه‌های اصلی را هدف‌گیری می‌کنند. کاربران موتورهای جستجو و شبکه نمایش. موتور جستجو برای تبلیغات کلیکی (PPC) است. در اینجا تبلیغ‌کنندگان کلمات کلیدی مرتبط با تجارتشان را پیشنهاد می‌کنند. آن‌ها این شانس را دارند که تبلیغات خود را به کاربری که آن کلمه را وارد می‌کند، نشان دهند.

شبکه نمایش این امکان را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد که تبلیغاتشان را به صورت پوستر روی سایت‌های شبکه نمایش قرار دهند. شبکه نمایش گوگل حدودا ۹۰% از کاربران جهانی وب را در بر می‌گیرد. یک پتانسیل عظیم برای تبلیغات.

شبکه جستجو و نمایش، هر دو، توسط گوگل ادوردز مدیریت می‌شوند. اما عبارت ” ادوردز “ عموما به شبکه جستجو اشاره می‌کند. بازاریابان دیجیتال برای دسترسی به شبکه نمایش عموما از طریق خود سایت اقدام می‌کنند.

 
 

در زیر یک نقشه راه برای موفقیت در تبلیغات در گوگل با ۱۱ مرحله ارائه می‌کنیم.

 

برای چه کاری از تبلیغات در گوگل استفاده می‌کنید؟ پیشرفت سرویس؟ تجارت الکترونیک؟ برندسازی؟

نحوه ایجاد حساب کاربری و ویژگی‌های دلخواه شما، به خدمات شما بستگی دارد.

 

شناخت بازار هدف ضروری است. مخاطبان هدف شما چه می‌کنند؟ چه زمانی به‌طور فعال در حال جستجو هستند؟ بر روی چه دستگاهی جستجو می‌کنند؟

۵۶% از جستجوکنندگانِ کالاهای ورزشی بر روی موبایل، زن هستند. ۴۵% از جستجوکنندگانِ خدمات نظافتی منزل زن هستند. ۶۸% از دنبال‌کنندگانِ مراقبت‌های پوست و بدن، مرد هستند.

 

با پیشنهاد دادن کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌و‌کارتان، تبلیغات شما در نتایج جستجوی کاربران قرار خواهد گرفت. شما چیزی را پیشنهاد می‌دهید که کاربران جستجو می‌کنند. ابزارهای بررسی کلمه کلیدی (google trends و google adwords) به شما کمک می‌کنند که از هزینه‌ها، رقابت‌ها و تعداد جستجوها آگاه شوید.

 

برای کلمات کلیدی که مشخص کردید، قیمتی را باید پیشنهاد دهید. اگر متوسط هزینه برای هر کلیک (CPC) زیاد باشد، تراکم کاهش و هزینه افزایش می‌یابد. ماکزیمم هزینه به ازای هر کلیک شما ضربدر میزان کیفیت آگهی می‌شود. (max bid * quality score = ad rank). رتبه کلمه کلیدی به دست آمده بیانگر مکان قرار گرفتن تبلیغ شما خواهد بود. پس بیشترین قسمت از بودجه را بر روی کلمات کلیدی با رتبه بالا قرار دهید.

 

حساب شما از گروه‌هایی با اهداف مشخص تشکیل می‌شود. در هر گروه به تبلیغات مطمئنی نیاز دارید که نشانگر تعدادی از کلمات کلیدی و تبلیغاتِ مرتبط باشند.

 

مطمئن شوید هر تبلیغ متنی عناوینی متقاعدکننده داشته و قسمت ارتباط با شما و کلمه کلیدی را دارا باشد. در این‌صورت CTR را ماکزیمم می‌کنید. شاخ و برگ‌ها تبلیغ شما را بزرگتر و آموزنده‌تر می‌کنند. به یاد داشته باشید: تبلیغات احساسی، کلیک بیشتری می‌شوند.

 

اینجاست که کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما تصمیم می‌گیرند ادامه دهند یا نه!

  • خانه‌های فرم‌ها را به حداقل برسانید.
  • بر روی مزایا تمرکز کنید.
  • از چند تصویر با کیفیت خوب استفاده کنید.
  • قسمت ارتباط با شما را خیلی واضح طراحی کنید.
  • مطمئن شوید صفحه شما بر روی موبایل به خوبی بارگذاری می‌شود.

 


  • 0

https://farnian.org/


#2 colerbanehir

colerbanehir

    عضو جدید

  • عضو سایت
  • Pip
  • 1 posts

1396/10/29 ساعت 09:47

مرسی مطلب مفیدی بود


  • 0

کولر گازی



0 members, 1 guests, 0 anonymous users