پرش به


تصویر

بهترین درب ضد سرقت ایرانی | قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1 seoupdate

seoupdate

    عضو جدید

  • عضو سایت
  • ستاره
  • 6 ارسال

ارسالی 1399/07/07 ساعت 14:21

درب ضد سرقت ایرانی
 
8c3639f319184ca0ae38ce46a5f3c20a.png
 
آن بخش از نمونه های درب های ضدسرقت داخلی که به طور کامل در داخل کشور تولید می شوند در حال حاضر قابل مقایسه با نمونه های برتر دنیا بوده و به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا، رعایت استاندارهای جهانی در استفاده از مواد اولیه و ابعاد و اندازه های بازشوها و چهارچوب ها و بومی سازی آنها، مناسب با شرایط داخلی تولید می شوند.
 
درب ضد سرقت ایرانی شرکت سنا در بازار فعلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چرا که ویژگی ها و خصوصیات انواع درب ضد سرقت ایرانی خوب و باکیفیت و از همه مهمتر تطابق آن با استانداردهای جهانی توان رقابت با نمونه های ایتالیایی و ترک را فراهم آورده است. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ایرانی 110*210 بوده که با توجه به خانه های ایرانی ساخته شده است، و با این که تمام استانداردها در آن رعایت شده از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر نمونه هاست.
 
درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری شباهت به درب های ضد سرقت ترک دارد، و بعضی از اجزای آن مانند یراق آلات که می توان گفت از قسمت های مهم یک درب ضد سرقت می باشد از نوع ترک آن استفاده می شود البته نه به این دلیل که نمی توان آن ها را در ایران تولید نمود، تنها به دلیل بالا بودن قیمت ماشین آلاتی که برای ساخت این یراق آلات مورد نیاز است، واردات آن مقرون به صرفه تر است. وجود خدمات پس از فروش و گارانتی برای هر کالایی از نظر خریدار یک امتیاز مثبت محسوب می شود. برای درب ضد سرقت ایرانی هم این امتیاز وجود دارد، و خریداران حتی تا سالها بعد از خرید می توانند به راحتی از این مزایا برخوردار شوند. از دیگر ویژگی های یک درب ضد سرقت ایرانی امکان سفارشی کردن آن است. به این معنی که اگر برای مثال نیاز باشد ابعاد درب ضد سرقت با توجه به ابعاد چارچوب منزل شما تغییر یابد، این امکان در نمونه های درب ضد سرقت ایرانی وجود دارد، و البته به لحاظ قیمتی هم بسیار مناسب تر از دیگر نمونه ها تمام می شود.
درب ضد سرقت ایرانی خوب و باکیفیت که مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده است بدون اغراق به طور کامل می تواند انتظارات خریداران از خرید یک درب ضد سرقت را برآورده کند، و وجود تنوع بالا در درب ضد سرقت ایرانی می تواند نظر سلیقه های مختلف را جلب کند. عکس های انواع مختلف درب ضد سرقت ایرانی را می توانید از همین سایت مشاهده نمایید.
درب های ضد سرقت ایرانی از جنس رویه ام دی اف با ضخامت 8 میلی متر است. معمولا از لولا های ساچمه ای برای گردش بی صدا و راحت لنگه بر روی چارچوب استفاده می شود. این نوع از درب های ضد سرقت دارای پین های ثابت در پشت کار برای امنیت بیشتر است و وزن تقریبی این نوع از درب ها 120 کیلوگرم است.
 
منبع https://sanadarb.com/
 

  • 0


0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی